מיתוג ותדמית
שת"פ עם המחלקה לעיצוב אופנה במכללת שנקר
עיצוב מדי העתיד של מכונאי הרכב
שיתוף פעולה ראשון מסוגו בו סטודנטים לעיצוב אופנה חקרו ועיצבו את המדים העתידאיים של מכונאי הרכב העתידאיים
שיתוף פעולה ראשון מסוגו בו סטודנטים לעיצוב אופנה חקרו ועיצבו את המדים העתידאיים של מכונאי הרכב העתידאיים
במסגרת החשיבה על שינוי תדמית מקצועות הרכב, נוצר שיתוף פעולה עם מכללת שנקר – קורס בגדי גברים, בכדי לקדם חשיבה קריאטיבית על היבטי התדמית של מקצועות הרכב. לתדמית יש היבט פסיכולוגי (אסוציאציות, תחושות ורגשות) והיבט ייצוגי חיצוני (לוגו, לבוש וכדומה). הסטודנטים קיבלו משימה לעצב מערכת לבוש באינטרפרטציה אישית ומסחרית, תוך חשיבה על צרכי אנשי המקצוע ברצפת העבודה.
התהליך החל במפגש בלתי אמצעי במרכז השירות של חברת סמל"ת, ולווה במחקרים ויזואליים מעמיקים, פיתוחי בדים, יצירת סקיצות, גזרות, תפירה, הדפסה, רקמה ועוד. את הקורס הנחה אילן בז'ה, מנהל המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר ולווה ע"י נציגי מומנטום.